Post by backhardsohanru on Feb 19, 2022 5:08:49 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga nycklar ▞▞▞
▞▞▞ STAR: Super Tricky Amazing Run 2022 version ▞▞▞
Det är svårt att kontrollera och det släpar och det fryser också skärmen på min telefon så jag raderade den. Och kan du snälla ta bort annonserna för det är sååå irriterande det är därför jag betygsätter det en 2-stjärnigt för att det har sååååå många annonser och jag hatar spel som hade många annonser, kan du snälla göra det till multiplayer snälla :c
I ca 3 sekunder så står det en text som förklarar om du trycker X på ... There are always workarounds when the developers created all these amazing games,
Jättebra!!!!!!!!
STAR: Super Tracé Archi Rapide Arcade dicc
Spelet är roligt men fruktminispelet är så glitchy. Du träffas inte ens av någonting och du flyger fortfarande överallt. Snälla fixa
Riktigt bra spel precis som höstkillar de är såååå söta
jag älskar det här spelet men jag tar bort det här spelet eftersom de låter mig inte välja ett skinn, det var därför jag gav 2 stjärna
חוות דעת על מלונות Moalboal Beach Resort קבו הפיליפינים - Agoda
Kagha
Sand Balls - Tricky Puzzle. Kostnadsfritt ... Ludo Classic game : Ludo board star free. Kostnadsfritt ... Super Coin Master Puncher Piggy GO. Kostnadsfritt
Det här är precis som höstkillar så det är därför jag spelar det eftersom jag inte kan spela det på någon annan enhet
Ni kopierade precis hösten killar
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game የተለመደ xyd
Alltså.... Många.... Buggar....
Det här är det dummaste höstspelet någonsin jag dör hela tiden i det dumma stjäla kronspelet, installera inte det här spelet
Den är så söt och rolig att jag älskar att låsa upp de olika musen, du borde definitivt ladda ner den, den är för alla åldrar 🐭🐁🐁
STAR: Super Tricky Amazing Run ארקייד wkn
STAR: Lari Keren Super Sulit Arkade jcjf
Kan inte spela online 😞😭
Jag rekommenderar definitivt det här spelet så roligt och om du har ps4 är det som hösten killar men du kan spela det på din telefon och med hamstrar rekommendera igen. ÄLSKAR DETTA SPEL!
Omg det är som det bästa spelet! Jag älskar det också hamstrarna är söta! Superspel <3 Fem stjärnor!
Omg det här är totalt en rip off av hösten killar, det har de flesta kartor samma grafik samma saker nästan karaktären jag skulle inte betygsätta det men jag kan inte så det är skräp bit av s*it
Trodde det var online multiplayer så...........
Jag gillar det här men snälla fixa annonserna i spelet och snälla frigör inga annonser igen jag älskar den här appen
The goal of this cool tycoon game is to construct an entire sports city. ... Welcome to Superstar Football Manager: the new game from the creators of
STAR: Super Tricky Amazing Run Аркады hvc
en rip off av hösten killar allvarligt? du är dum och det här spelet slår ut mig varje gång jag försöker gå med i en match och för många annonser hatar jag det här spelet
Jag tror att det är ett riktigt bra spel som många barn kommer att gilla det
Lär dig om de bästa Crash Bandicoot On the Run -tricksna för att avancera i denna ... Få gratis ädelstenar i Brawl Stars med olika steg och bli en av de
Jag gillar det här spelet men kronans nivå är så och väldigt svår. En gång jag spelar kronan är timern nästan klar och kronan jag har på mitt huvud och sedan tar någon den och jag förlorar jag gillar inte kronan..men den andra gillar jag inte kronan....
... Run Stickman Swing Secret Office Kissing Moto X3M 4 Winter Super Drive Ahead ... 2 Basketball Stars Merge Cannon: Chicken Defense Uphill Racing 2 Vex 6
Vänligen ta bort annonserna jag menar, visa inte för många annonser!!!! Och lägg till fler spel i det här spelet snälla men jag gillar det verkligen jag gillar det såååååå myckethhhhhhh😃😃😃😃😃😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Jag älskar det men "fruit smash" är såååå svårt, snälla gör det lättare, och mina kontroller är lite sugna förrän jag alltid faller....annat än att det är bra!
Älskar det det kunde bli bättre men här är ett tips för att hoppa över annonser stäng av wifi gör det roligare k chow!!
... 2150, Juniorer samt RM för damer (2150) I superfinalen kör även RX1 och Supernationell ... “We have a fantastic line-up of circuits to race at in 2022.
Skamlös offline ripoff, kameran är dålig, spelet är inte smidigt och en fullständig brist på online multiplayer är det som dödar spelet för att inte tala om annonserna mellan omgångarna, det kan åtminstone placera dem efter att du vinner eller förlorar.
Jag skulle ge den 1 och en halv eftersom den har några bra egenskaper. Som att det är bra för barn. 2 den har en massa kartor och sånt du kan göra. Inte laggy och inte MASSOR AV ANNONSER. Men det är inte roligt. Allt om det är dumt. Poängen med var och en av dem är dumma. Som sista man som hoppar eller fångar kronan. Du springer runt och försöker fånga kronan från folk. Och sista man som hoppar allt du gör är att hoppa. Dumt spel. Naturligtvis bra för små barn men annars rekommenderas inte.
do not play any games at all. • Super Mario Mario and Luigi Son Goku. • Angry birds, temple run, rail rush. • It's a very long time since I played games.
Inga stjärnor eftersom en rip off av fall killar och jag blev träffad i marken utan anledning och de faller när du dyker och hur långt du går med det fixa detta
Coolt spel
Jag älskar det här spelet men när jag dör slutar jag med att jag kastar min telefon i väggen och blir så skrikig på...
Jag gillar det men det kopierade för närvarande ett datorspel som heter fallguys, det är roligt men hur som helst kanske de bara ville göra en app och de blev inspirerade av fallguys men nästa gång kopiera inte och försök bli kreativ så jag ger den här appen 3 stjärnor